سید مجتبی جونسید مجتبی جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 16 روز سن داره

نی نی گولوی ما

خستگی

1392/11/15 17:32
نویسنده : مامی
162 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته ی نازم

جدیدترین خدمات وبلاگ نویسان  ..منبع کامل عکسهای کارتونی و زیبا ساز وبلاگ .. ܓܨஜミ★ミ گالری عکس قلب شیشه ایミ★ミஜܓܨ   http://ghalbe6ei.blogfa.com/

خوبی؟

اگه میپرسی من خوبم میگم که اگه تو خوب باشی منم خوبم

سکوت

آخه من حسابی پا درد دارم جوری که حتی نمیتونم روی پاهام واستم

نمیدونم چرا و علتش چیه

متفکر

خیلی سخته تحمل دردش

شبا درست خوابم نمیبره از درد

روزا حتی نمازم رو به زور میخونم

غمگین

امیدوارم زودتر از شر این درد خلاص بشم که دیگه خستم کرده

میدونی چی؟ میخوام یه چیزی رو بهت بگم

گیج

یه چیزی که تازه دارم بهش میرسم

درسخوان

وقتی که حالم بده عزیزم

وقتی حالت تهوع دارم

سبز

وقتی کسل و بی حالم

خواب آلود

وقتی که پاهام بی حد درد میکنه

وقتی شبا از درد خوابم نمیبره


 

تازه یه خرده کوچولو کوچولو میفهمم که مامانم برام چقد زحمت کشیده

متنظر

البته من اول راهم و این راه حالا حالا ها ادامه داره....

خسته

هیچ وقت نمیتونم بابت زحتماتش ازش تشکر کنم


 

فقط همیشه برای سلامتی مادرم دعا میکنم

دعا میکنم همیشه خوشحال باشه و کنارم باشه

niniweblog.com

گلم مامانا خیلی مهربونن امیدوارم منم مامان مهربونی برای تو باشم

niniweblog.com

تو برای مامانت دعا کن عزیزم برای همه ی مامانا دعا کن.....

فرشته

دوستت دارم عزیزم

بوس

مامانت

niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)