سید مجتبی جونسید مجتبی جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

نی نی گولوی ما

سونو ان تی

1392/10/25 12:28
نویسنده : مامی
199 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااممممممم

Hello

میدونی امروز چه روزیه؟

متفکر

امروز روزیه که مامانت بالاخره تو رو دید عزیزم

niniweblog.com

آره گلم من امروز هم صورت ماهت رو دیدم

Sun

هم دست و پاهای کوشولوتو

بغل

نمیدونی چقد برام جالب بود همش قربون صدقت میرفتم

niniweblog.com

بذار برات تعریف کنم امروز با عزیز رفتیم سونو

خانم دکتر بهم اطمینان داد که تو سالمی عزیزم

من ازش پرسیدم نی نی ما دختره یا پسر؟

ابرو

بهم گفت احتمالا دختره

niniweblog.com

نمیدونی چقد ذوق کردم

niniweblog.com

وقتی به عزیزت گفتم احتمالا دخملی هستی کلی خوشحال شدن

niniweblog.com

ولی به بابا جونت گفتم اس ام اسی بهت نمیگم حضوری میگم که نی نی چیه

شیطان

بیچاره باباجونت مجبور شد تا شب که داشتیم بر میگشتیم خونه صبر کنه

niniweblog.com

تو راه برگشت من بهش گفتم که:

niniweblog.com

دخملی خوشگل باباش تو راهه

niniweblog.com

نمیدونی باباجونت کلی ذوق کرد و خوشحال شد همش میخندید نمیدونست چی بگی و چیکار کنه...

niniweblog.com

در هر صورت عزیزم همه ی ما خوشحالیم که تو سالمی و خدا رو شکر میکنیم

و منتظر دیدنت هستیم گلم

راستی یادم رفت بگم که عکس کوچولوت رو هم به باباجونت و عزیز نشون دادم

Flower

نگهش داشتم عزیزم وقتی به دنیا اومدی بهت نشونش میدم

دوستت دارم گلم

niniweblog.com

 

فعلا بای دخملم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عزیز
12 اردیبهشت 93 20:41
خو چیلا نیمیای بگی پسملم دخمل نیست بیا بوگو دیجه بیا بوگو تا حالا براش چیکار کردی