سید مجتبی جونسید مجتبی جون، تا این لحظه: 9 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره

نی نی گولوی ما

اولین فداکاری مادارنه

1392/8/1 14:14
نویسنده : مامی
181 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم

چند وقت پیش رفتم آزمایش دادم که مطمئن باشم سالمم؛
 برای این که وقتی تو میای پیشم بتونم قشنگ ازت مراقبت کنم.



عزیزدلم این اولین فداکاری مامانت در راه تو بود گلم،
 خانمه خیلی بد خون گرفت و دستم تا چند روز حسابی کبود بود و درد میکرد


ولی فدای سرت عشق من فدای یه لبخندت کوچیکت کوچولوی من

خیلی بیشتر از اینا برات مایه میذارم عزیزم مطمئن باش
فقط کافیه بهم اعتماد کنیو بیای پیشم بهت قول میدم بعد از خدا و امام زمان من خیلی مراقبتم خیـــــــــــــــــــــــــــــــــلــــــــــــــــــــــــــــــی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

عزیز
23 دی 92 1:22
ووووی وووووی وووووی چه مامان لوسی حالا یه ذره دستت کبود شده , چه منتی سر مغز بادومم میذاری