سید مجتبی جونسید مجتبی جون، تا این لحظه: 9 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره

نی نی گولوی ما

...کودک من...

1393/2/1 18:11
نویسنده : مامی
200 بازدید
اشتراک گذاری

 

 

عاقبت یک شب از شب های دور                   کودک من پا به دنیا می نهد

آن زمان بر من خدای  مهربان                         نام شور انگیز مادر می نهد

آن زمان طفل قشنگم بی خیال                 در میان بسترش خوابیده است

بوی او چون عطر پاک یاس ها                   در مشام جان من پیچیده است

آن زمان دیگر وجودم مو به مو                    بسته با هستی طفلم میشود

آن زمان در هر رگ من جای خون                 مهر او در تار و پودم میشود

میفشارم پیکرش را در برم                     گویمش چشمان خود را باز کن

همچو عشق پاک من جاوید باش                  در کنارم زندگی آغاز کن

میگشاید نور چشمم دیدگان                        بوسه ها از مهر بر رویش زنم

گویمش آهسته ای طفل عزیز                  میستایم من تو را مادر منم

niniweblog.com

     

پسندها (2)

نظرات (1)

زینی
22 تیر 93 0:37
خوبی خواهری
مامی
پاسخ
خوبم عزیز دلم